خانه / معاونت ها / معاونت فرهنگی / چه کسانی فانوس طلایی جشنواره را در دست گرفتند؟؟؟
چه کسانی فانوس طلایی جشنواره را در دست گرفتند؟؟؟

چه کسانی فانوس طلایی جشنواره را در دست گرفتند؟؟؟

چه کسانی فانوس طلایی جشنواره را در دست گرفتند؟؟؟

برگزیدگان چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار

به گزارش عمار فیلم همزمان با برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار اسامی برگزیدگان در ۱۰ بخش اعلام شد. بر اساس این گزارش برگزیدگان در بخش های بین الملل، داستانی، روحانیت و بیداری اسلامی، روایت شهادت، اقتصاد مقاومتی، تاریخ معاصر، نقد درون گفتمانی، جنگ نرم، فتنه ۸۸ و انیمیشن معرفی شدند.

بخش اقتصاد مقاومتی:

هیأت داوران بخش اقتصاد مقاومتی جشنواره مردی فیلم عمار، از بین مجموع آثار راه یافته به بخش مسابقه با در نظر گرفتن ویژگیهای فنّی، هنری و محتوایی نتایج داوری را به شرح زیر اعلام کرد:

۴ لوح افتخار برای آقای «یزدان کیانی» به علت «پیوند دفاع مقدس و اقتصاد مقاومتی» در مستند «آوای دستان»

آقای «علی خسروی» به علت « آسیب شناسی اقتصاد ایران» در مستند «نفت سیاه»

آقای «روح الله رحیمی» به علت «توجه به اقتصاد دانش بنیان» در مستند «تابش»

و آقای «مهدی رسول پور» به علت «توجه به اقتصاد مردمی» در مستند «کایر» اهدا شد.

همچنین ۲ فانوس جشنواره در این بخش به آقای «مصطفی رضوانی» به علت «خلاقیت در کارگردانی و مضمون مناسب» در مستند «نبرد خاموش»

و آقای «تقی قاسم پور» به علت «دستاورد فنّی و هنری در تصویر برداری» مستند «کایر» تعلق گرفت.

 

بخش روحانیت و بیداری اسلامی:

در بخش روحانیت و بیداری اسلامی ۴ لوح افتخار به اثرهای «سفر به دیار پشتون ها» به کارگردانی محسن اسلام زاده ، «شاگرد امام» به کارگردانی محمدحجت احمدی زر ، «روزگار نو» به کارگردانی سعید صادقی و «در امتداد غدیر» به کارگردانی رضا برجی و محمود جوانبخت تعلق گرفت.

همچنین مستند «به رنگ زندگی» به کارگردانی میلاد مهدوی به خاطر تصویر آرامش بخش زندگی دینی و نگاه خانواده محور

مستند «شیخ علی» به کارگردانی سید مهدی موسوی به خاطر تصویر جذاب پیوند روحانیت و مردم

و مستند «دوازده تموز» به کارگردانی سعید ابوطالب به خاطر ترسیم مبارزات قهرمانانه مقاومت اسلامی لبنان شایسته دریافت فانوس جشنواره شناخته شدند.

 

همچنین فیلم «گاو خشمگین» به کارگردانی آقای مهدی نقویان به خاطر پژوهش عمیق و تصویر افشاگرانه ماهیت نظام سلطه شایسته جایزه ویژه مرگ بر آمریکا شد.

 

کاندیدهای این بخش عبارت بودند از :

لبیک ، کاغذ قیچی خدا ، پیمان‌های پنهان ، به نام آزادی ، شیخ علی ، به رنگ زندگی ، دوازده تموز ، سفر به دیار پشتون‌ها ، شاگرد امام ، روزگار نو ، در امتداد غدیر ، گاو خشمگین.

 

بخش تاریخ معاصر:
۴ لوح افتخار در این بخش به آقایان مقداد رحیمی حاجی آبادی کارگردان «قربانگاه زائران» ، احمد ابراهیمی و مهرداد طاهری کارگردان «بهشت ماندنی است» ، حسین فروتن کارگردان «کاروان» و ایمان گودرزی کارگردان «سازمانی برای جدایی» تقدیم شد.

همچنین ۴ اثر نیز شایسته دریافت فانوس جشنواره شدند که عبارتند از :

هادی حاجت مند کارگردان «انتهای خیابان فلسطین جنوبی» به خاطر بازنمایی تأثیرگذار ایثارگری جانبازان سرافراز و پیوند صمیمانه با ولایت

محسن قیصری کارگردان «سرزمین افتخار»  به خاطر پژوهش عمیق و تصویر دقیق مقطعی مهم از تاریخ دفاع مقدس

عباس صالح مدرسه ای کارگردان «شور و سرور» به خاطر ثبت بخشی از تاریخ هنر انقلاب اسلامی

و کاوه مظاهری کارگردان «جانشین» به خاطر افشای دخالت های بیگانگان در رژیم پهلوی
 

بخش روایت شهادت:

در بخش روایت شهادت ۳ لوح افتخار  به محمدرضا فریادی کارگردان «فرزند کبیرکوه» ، مصطفی آتشمرد کارگردان «میراث مجید» و علی ملاقلی پور کارگردان «پاکدشت» تعلق گرفت.

همچنین ۵ فانوس جشنواره تعلق گرفت به :

محمد حجت احمدی زر کارگردان «شیرآباد»  به خاطر ترسیم روشن فداکاری ، صفا و وفاداری روستاییان به انقلاب اسلامی

مهدی زمانپور کیاسری کارگردان «تولدت مبارک» به خاطر ارائه تصویری غیرکلیشه ای و  نو از دانشمند شهید مصطفی احمدی روشن

علیرضا بوالی کارگردان «مردی با آرزوهای دوربرد» به خاطر ترسیم موفق و جذاب یک عمر مجاهدت خاموش و خلاق شهید طهرانی مقدم

محمد علی شعبانی کارگردان «صبحانه با طعم مرگ» به خاطر احیای نام شهدای مظلوم ترور

محمدحسین مهدویان کارگردان “آخرین روزهای زمستان” به خاطر تصویر جذاب مجاهدت های شهید حسن باقری

کاندیدهای این بخش نیز عبارت بودند از :

صبحانه با طعم مرگ، مردی با آرزوهای دور برد، فرزند کبیرکوه، پاکدشت، تولدت مبارک، زندگی در ثانیه صفر، شیرآباد، میراث مجید، زیباتر از زندگی، بر آستان نجابت دریا،  زیباتر از زندگی، گزارش یک عملیات، مسافر ایران، مأموریت خدا.
 

بخش نقد درون گفتمانی، فتنه ۸۸ و جنگ نرم:

در بخش نقد درون گفتمانی، فتنه ۸۸ و جنگ نرم هیأت داوران ضمن تقدیر از نیمه دوم و صد مرتبه از روی خدا بنویس ، ۶ لوح افتخار را تقدیم کردند به آثار :

«موسیقی ما» به کارگردانی محمدجواد باقری

«این کشت تلخ» است به کارگردانی آزیتا رصافی

«داوطلبین عزیز» به کارگردانی محمدحسن یادگاری

«یک عاشقانه آرام» به کارگردانی مریم السادات مومن زاده

«چند شاخه گل مریم» به کارگردانی محمد قاسم پور

و «ژست» به کارگردانی محمدسجاد نجفی

 

همچنین فانوس جشنواره در این بخش به ۶ اثر زیر تعلق گرفت :

«میراث آلبرتا ۲» به کارگردانی حسین شمقدری به خاطر بررسی موشکافانه و تصویر موثر ابعاد مختلف پدیده فرار مغزها

«این جا چراغی روشن است» به کارگردانی تورج کلانتری به خاطر تصویر بی تکلف و جذاب اردوهای جهادی دانشجویی

«فرصتی برای دیدن» به کارگردانی حسین فروتن به خاطر پژوهش تفصیلی طرح مسأله ای نو و مهم در فضای رسانه ای کشور

«او با ما» به کارگردانی محمدصادق باطنی به خاطر پرداخت موجز و موثر به فریبکاری بیگانگان

«جای خالی» به کارگردانی کمیل سوهانی به خاطر نگاه انتقادی به آسیب های فرهنگ عمومی

و «دکتر سلام» به کارگردانی سید محمدعلی صدری نیا به خاطر نگاه جذاب و خلاقانه به مسائل روز و استفاده هنرمندانه از طنز در نقد و تحلیل مسائل سیاسی
 

کاندیداها در این بخش عبارت بودند از :

میراث آلبرتا، دکتر سلام، این کشت تلخ است، او باما، یک عاشقانه آرام، فرصتی برای دیدن، موسیقی ما، جای خالی، سرگردون، چند شاخه گل مریم، داوطلبین عزیز، ژست، بشقاب‌های خالی، صد مرتبه از روی خدا بنویسید، اینجا چراغی روشن است، نیمه دوم
 

بخش بین الملل:

در بخش بین الملل جایزه ویژه هیئت داوران و فانوس جشنواره به «سنگ ها می گریند» ساخته یاسمین پرنی از ایتالیا، «صهیونیزم مسیحی» ساخته چارلز کارلسون از آمریکا و «پایان فقر» ساخته فیلیپ دیاز از آمریکا داده شد.

همچنین برگزیدگان این بخش که شایسته دریافت فانوس جشنواره شناخته شدند به ترتیب زیر معرفی شدند:

«تاراج: جرم عصر ما» ساخته دنی شکتر از آمریکا، «حقیقت مبهم» ساخته رضا جان ودادی از انگلستان  و «معبرِ زندانی به نام غزه» ساخته مجید خبازان از انگلستان.

در این بخش آثار «روح والنتینو» ساخته مایکل سینگ از آمریکا، «لابی پول» ساخته سوزان مدرس از ایران، «به پشت تابلو نگاه کن» ساخته محسن برمهانی از ایران و «بین سندان و چکش» ساخته محمد رضا محمدی نجات از ایران لوح افتخار جشنواره را کسب نمودند.

 کاندیدهای این بخش عبارت بودند از آثار :

حرب الاباده ، لیورپول ، غرب رود اوروتیس ، روح می لای ، بیداری یک رویا ، صهیونیزم مسیحی ، سنگ ها می گریند ، پایان فقر ، تاراج: جرم ما ، حقیقت مبهم ، معبرِ زندانی به نام غزه ، روح والنتینو ، لابی پول ، بین سندان و چکش و به پشت تابلو نگاه کن

 

بخش داستانی:

در بخش داستانی به علت تنوع ، آثار در سه بخش فیلم های داستانی بلند ، کوتاه و نیمه بلند معرفی شدند:

در بخش داستانی بلند دو لوح افتخار به اثر «بزرگمرد کوچک» به کارگردانی صادق صادق دقیقی و «خاک و مرجان» به کارگردانی مسعود اطیابی رسید
و فانوس بهترین فیلم نامه نیز به فیلمنامه اثر « فرشتگان قصاب» به کارگردانی سهیل سلیمی تعلق گرفت.

نامزدهای این بخش عبارت بودند از :

فرشتگان قصاب، ریسمانی نزدیک تر از رگ، موج منفی، بزرگمرد کوچک، آبی عمیق، خاک و مرجان، مرزنشینان، روز خدا
 

در بخش داستانی کوتاه هیأت داوران ضمن تقدیر از اثر «تکلیف» ساخته رضا شرفی دو لوح افتخار را به «درختان حماسی» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس میرزایی و «کرایه ها آماده…» به کارگردانی حسین دارابی اهدا کردند و فانوس جشنواره نیز به «شربت سینه» به کارگردانی موسی خانزاده پور تعلق گرفت.

نامزدهای این بخش نیز عبارت بودند از :

درختان حماسی، کرایه ها آماده، شربت سینه، شرق بهشت، تکلیف، گل پا، چند قدم مانده، رسید، حق الناس
 

اما درخشش اصلی در بخش داستانی مربوط به آثار نیمه بلند بود که ۵ فانوس از جشنواره به آثاری در این بخش رسید.

فانوس بهترین فیلمنامه به فیلم «رو به قبله» تعلق گرفت که توسط امیرمهدی پوروزیری و مینا خدیوی نوشته شده بود.

فیلمنامه اثرهای ضربدر،مربع،دایره ، رو به قبله و لکه نامزدهای دریافت این فانوس بودند.

 

دو فانوس نیز برای بازیگری نقش مکمل مرد به علی سلیمانی سرندسری بازیگر فیلم « لکه »

و علی استادی بازیگر مکمل فیلم « رو به قبله» تعلق گرفت.

همچنین یک فانوس جشنواره نیز به طراح صحنه فیلم «یک روز دیرتر» ، آقای مرتضی پور حیدری اهدا شد.

 

فانوس بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نیز به آقای محمدباقر مفیدی کیا کارگردان فیلم داستانی «لکه» تعلق گرفت.

دیگر نامزدهای دریافت این فانوس عبارت بودند از :

لکه، روبه قبله، الفبای روشن، یک روز دیرتر و ضربدر، مربع، دایره
 

 

بخش انیمیشن:

در بخش انیمیشن نیز هیات داوران برگزیدگان را به ترتیب زیر اعلام کردند:

۳ لوح افتخار برای :

آقای «محمدامین همدانی»  به خاطر داستان جذاب و پرداخت به یک مسأله ملی در انیمیشن «۹:۲۰ در بوشهر »

آقای «محمد افشار نژاد» به خاطر داستان لطیف و پرداخت جذاب یک موضوع دینی در انیمیشن «نامه ای برای آفتاب»

آقای «هادی محمدیان» به خاطر پرداخت های جذاب به داستان انقلاب در انیمیشن «بینا و دینا»

 

و ۳ فانوس جشنواره برای :

آقایان «امیر محمد زاده و سلمان خورشیدی»  به خاطر پرداخت هنرمندانه و مملو از ظرافت های تصویری در انیمیشن «سکو»

آقای «بهروز خندان دل» به خاطر احیای هنرمندانه یاد و نام حضرت امام برای کودکان در انیمیشن «سلامی برای روح الله»

آقای «بهروز سلطانی فر» به خاطر پاسداشت لطیف و شاعرانه خاطره شهدای حمله ناو وینسنس به هواپیمای مسافربری ایران  در انیمیشن  «مروارید سرخ»

 

همچنین سه اثر دیگر به خاطر نگاه های نو و دستاوردهای فنی شایسته دریافت فانوس شدند :

آقای «فرهاد عظیما»  به خاطر توانایی فنی چشمگیر و شوق انگیز  برای انیمیشن پیام راشل کوری۲

آقای « عباس عسگری» به خاطر تلاش خلاقانه و جسورانه و نگاه طنز در مجموعه سربازان بین الملل

آقای «مجید آسودگان» به خاطر استفاده از قالب انیمیشن در انتقال مفاهیم تحلیلی  در مجموعه  انیمیشن های ثریا

 

کاندیدهای  بخش انیمیشن عبارت بودند از :

سقوط ، ۹:۲۰ در بوشهر ، پیام راشل کوری۲، بینا و دینا ، داستان سامرا ، شجاعان ، سکو ، مروارید سرخ ، سلامی برای روح الله ، نامه ای برای آفتاب ، مجموعه انیمیشن های برنامه ثریا و مجموعه سربازان بین الملل

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

The Premier League used to excite and enthrall in equal measure, and rightly lived up to the reputation as the league in the world now things couldn be further from that point. The league is now awash with players who have failed to cut the mustard at Europe most dominant clubs or players, those who are decidedly over hyped upper mid tier talents or are young foreign players who view the EPL as a stepping stone to the likes of Barca or Real Madrid. If you were to pick a world 11, I would suggest not a single current EPL based player would make that selection. A four time World Series champion, most notably with the Mets in 1986, Strawberry was named the National League Rookie of the Year cheap jerseys in 1983 and finished second in the MVP voting in 1988 behind Dodgers outfielder Kirk Gibson. Strawberry retired in 1999 after winning three titles as a member of the Yankees. "The position of the players is that we're going to continue to do the work we've been doing, we're going to continue to use our platforms as we have been over the past year to draw awareness to injustice in our country," Jenkins said. "Whether [the NFL] wants to assist us or deter us is on them." They have veteran tight end Antonio Gates, although second year player cheap china jerseys Hunter Henry will see more snaps in 2017. The Chargers also have a fleet of wide receivers including Keenan Allen and former Western Oregon University star Tyrell Williams.The failed to reach the playoffs in 2016 after winning the Super Bowl the previous season. That what you want to call it, I was that, Hill said by cheap nfl jerseys telephone from cheap jerseys Phoenix. was one of those people. I was lost. Believe me, I was truly lost. My self esteem was shot. I had no confidence. For all my life, I put everything into being an athlete. I was a great athlete. I was a good person in Retro Jordans the community, and I was well loved. But I had a problem. 19 years, Hill walked through the revolving doors of rehab centers from Buffalo to California to Iowa to Arizona. His family left him. He blew the money he earned during his football career. He had no job. All that remained was a cocaine addiction that he claims originated with the painkillers he received from the Bills. Meanwhile, White was still so green she had no notion of what to charge her clients: "I was billing these millionaires by the hour, not the month, and barely making the rent on my one bedroom." Hilariously, some of those millionaires bitched and moaned when she hiked them to $1,000 a month. Her monthly fee is now a multiple of that, plus a percentage of the promo deals she strikes. (If that doesn sound like a lot, know that she gets the DeSean Jacksons hundreds of thousands, cash, just to tweet.) But as her clientele grew and she began adding staff, she found herself representing name brand players who come through serial crises as kids and were still steeped in chaos as pros. "Guys whose dads had been oakley sunglasses sale incarcerated forever mickey mouse silhouette and they never even seen outside of prison," or clients saddled with blood sucking crews or crooked agents and accountants. "By the time I got Vince Young, he been ripped off for millions," she says. "Everyone had their hooks in him, including his uncle." Young, now out of football, sued his agent and his financial planner, alleging they stole $7 million from him. (The case was settled.).

تمام حقوق این سایت متعلق به بسیج دانشجویی استان مرکزی است.